
Sign up to save your podcasts
Or


Inmiddels alweer zo'n twee jaar geleden ging ik eten bij Rasasari in Arnhem. Een schattig restaurantje in een klein steegje ergens in het centrum van Arnhem. Het eten was heerlijk. Tegenwoordig verzorgt Rasasari nog catering en je kunt op zaterdag nog eten afhalen. Maar het is nooit te laat voor een compliment!
By Thijs van LitsenburgInmiddels alweer zo'n twee jaar geleden ging ik eten bij Rasasari in Arnhem. Een schattig restaurantje in een klein steegje ergens in het centrum van Arnhem. Het eten was heerlijk. Tegenwoordig verzorgt Rasasari nog catering en je kunt op zaterdag nog eten afhalen. Maar het is nooit te laat voor een compliment!

21 Listeners

88 Listeners

28 Listeners

25 Listeners

66 Listeners

16 Listeners

69 Listeners

8 Listeners

2 Listeners

66 Listeners

16 Listeners

39 Listeners

1 Listeners

24 Listeners