
Sign up to save your podcasts
Or


Opnieuw heb ik een sushi-parel gevonden in het Eindhovense Woensel. Mesi Sushi. Een vrij nieuw etablissement waar je zowel kunt afhalen als ter plaatse kunt eten. De ingrediënten smaken vers en het publiek is een goede afspiegeling van de Woenselse samenleving. Een mooie ervaring dus!
By Thijs van LitsenburgOpnieuw heb ik een sushi-parel gevonden in het Eindhovense Woensel. Mesi Sushi. Een vrij nieuw etablissement waar je zowel kunt afhalen als ter plaatse kunt eten. De ingrediënten smaken vers en het publiek is een goede afspiegeling van de Woenselse samenleving. Een mooie ervaring dus!

21 Listeners

88 Listeners

28 Listeners

25 Listeners

66 Listeners

16 Listeners

69 Listeners

8 Listeners

2 Listeners

66 Listeners

16 Listeners

39 Listeners

1 Listeners

24 Listeners