
Sign up to save your podcasts
Or


Der har været gode penge at tjene, hvis tech-selskaber har fyldt i porteføljen, men hvad er udsigten for sektoren fremover med Donald Trump i Det Hvide Hus? Millionærklubben spørger Anders Bæk, porteføljeforvalter i klubben, der med sine investeringer fører konkurrencen stort.
Turen går også forbi Kina og de seneste hjælpepakker, som styret har sat i værk for at styrke landets økonomi. Millionærklubben spørger viceinvesteringsdirektør Otto Friedrichsen fra Formuepleje, om det overhovedet virker, og i studiet tjekker tekniske analytiker Lars Persson ind på dagens aktuelle markeder og nyheder.
Vært: Bodil Johanne Gantzel.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
By Euroinvestor4.5
2020 ratings
Der har været gode penge at tjene, hvis tech-selskaber har fyldt i porteføljen, men hvad er udsigten for sektoren fremover med Donald Trump i Det Hvide Hus? Millionærklubben spørger Anders Bæk, porteføljeforvalter i klubben, der med sine investeringer fører konkurrencen stort.
Turen går også forbi Kina og de seneste hjælpepakker, som styret har sat i værk for at styrke landets økonomi. Millionærklubben spørger viceinvesteringsdirektør Otto Friedrichsen fra Formuepleje, om det overhovedet virker, og i studiet tjekker tekniske analytiker Lars Persson ind på dagens aktuelle markeder og nyheder.
Vært: Bodil Johanne Gantzel.
See omnystudio.com/listener for privacy information.

28 Listeners

8 Listeners

8 Listeners

19 Listeners

11 Listeners

95 Listeners

8 Listeners

16 Listeners

6 Listeners

5 Listeners

13 Listeners

9 Listeners

5 Listeners

0 Listeners

14 Listeners