
Sign up to save your podcasts
Or


I starten af pandemien pralede vi af, at danske aktier var blandt “verdens bedste”
Det kan vi - hånden på hjertet - ikke prale af i år. Danske og nordiske aktier har klaret sig ringere end Europa som helhed og verdensindekset. Av.
Men hvorfor er det lige, at nordiske aktier sakker bagud? Og er der nogle nordiske guldfugle derude et sted, som alligevel kan være værd at samle op?
Alt sammen sker Per Hansen, Nordnet investeringsøkonom og Lau Svenssen, fast porteføljeforvalter i Millionærklubben.
Vært: Signe Terp
See omnystudio.com/listener for privacy information.
By Euroinvestor4.5
2020 ratings
I starten af pandemien pralede vi af, at danske aktier var blandt “verdens bedste”
Det kan vi - hånden på hjertet - ikke prale af i år. Danske og nordiske aktier har klaret sig ringere end Europa som helhed og verdensindekset. Av.
Men hvorfor er det lige, at nordiske aktier sakker bagud? Og er der nogle nordiske guldfugle derude et sted, som alligevel kan være værd at samle op?
Alt sammen sker Per Hansen, Nordnet investeringsøkonom og Lau Svenssen, fast porteføljeforvalter i Millionærklubben.
Vært: Signe Terp
See omnystudio.com/listener for privacy information.

28 Listeners

8 Listeners

8 Listeners

18 Listeners

11 Listeners

90 Listeners

8 Listeners

16 Listeners

6 Listeners

5 Listeners

13 Listeners

8 Listeners

5 Listeners

0 Listeners

13 Listeners