
Sign up to save your podcasts
Or


De amerikanske aktier i S&P500 krydsede mandag grænsen til et bull-marked målt fra bunden i oktober 2022 - lige indtil Apple tog toppen af optimismen. Der synes dog stadig at være en vis bund under de globale aktiemarkeder, som stadig kæmper sig opad, så spørgsmålet må med andre ord fortsat være, hvor og hvornår man med fordel hopper på den vogn. Bodil Johanne Gantzel spørger dagens panel, teknisk analytiker Lars Persson og uafhængig valueinvestor, Ole Søeberg.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
By Euroinvestor4.5
2020 ratings
De amerikanske aktier i S&P500 krydsede mandag grænsen til et bull-marked målt fra bunden i oktober 2022 - lige indtil Apple tog toppen af optimismen. Der synes dog stadig at være en vis bund under de globale aktiemarkeder, som stadig kæmper sig opad, så spørgsmålet må med andre ord fortsat være, hvor og hvornår man med fordel hopper på den vogn. Bodil Johanne Gantzel spørger dagens panel, teknisk analytiker Lars Persson og uafhængig valueinvestor, Ole Søeberg.
See omnystudio.com/listener for privacy information.

28 Listeners

8 Listeners

8 Listeners

18 Listeners

11 Listeners

90 Listeners

8 Listeners

16 Listeners

6 Listeners

5 Listeners

13 Listeners

8 Listeners

5 Listeners

0 Listeners

13 Listeners