Benvinguts a un nou In-Diferent!!!
Aquesta setmana he estat molt nostàlgic, serà l'edat, la primavera/estiu o ves a saber...al meu cotxe sonaven clàssics com Radio Futura o Van Morrison amb el Podcast, que vaig pujar aquí fa uns dies.
Vaig pensar en vosaltres i em vaig dir: "Tots tenim cançons i artistes per a cada moment i estat anímic", així que aquí tenim el motiu d'aquest programa.
Cançons per alegres, enfadats, positius, negatius, somiadors, enamorats, avorrits, cansats, etc.
Sonaran entre d'altres:
Rocky Sharpe & The Replays - "Rama Lama"
Pearl Jam - "Alive"
Joe Satriani - " You Saved My Life"
Negative - "Believe"
o
Jovanotti - "Mezzogiorno"