
Sign up to save your podcasts
Or


پاییز ها را باید بلد بود.
باید بود، ماند و نرفت…
پاییز ها باید نزدیک ماند و هوای هم را داشت.
فربدیسم جواب منطقی به حضور سرمای لایت در جهان است
یعنی عمیقا چ خبر؟
یعنی برو و عاشق باش جَوون…
https://instagram.com/radiohavva?igshid=1178bri34mchq
By dotamim3.9
1111 ratings
پاییز ها را باید بلد بود.
باید بود، ماند و نرفت…
پاییز ها باید نزدیک ماند و هوای هم را داشت.
فربدیسم جواب منطقی به حضور سرمای لایت در جهان است
یعنی عمیقا چ خبر؟
یعنی برو و عاشق باش جَوون…
https://instagram.com/radiohavva?igshid=1178bri34mchq

7,888 Listeners

413 Listeners

14 Listeners

249 Listeners

5,874 Listeners

127 Listeners

49 Listeners

243 Listeners

82 Listeners

2,991 Listeners

538 Listeners

515 Listeners

52 Listeners

239 Listeners