ליאור ורן מארחים את דביר מחב' everything.me לשיחה על Redis
רדיס הוא in memory db אשר מגבה את עצמו באופן אוטומטי לדיסק
רדיס אינו דטהבייס רגיל אלא data structure server
מבצע שימוש נרחב במבני נתונים כמו:sortedset, hashes, list ועוד
רגע, אז זה cache או דטה בייס?
רדיס יכול במצבים מסוימים לשמש כמחליף של nosql db + memcache ביחד
תכונה מעניינת - הכל ב thread יחיד, כאשר פעולות ה i/o הן אסינכרוניות
בסופו של דבר, לא מומלץ לשים את כל הביצים ברדיס, in memory db כבר אמרנו?
לינקים
aphyr 1, 2
מצגת ו github של דביר
geo-resolving
autocomplete using redis
הקובץ נמצא כאן, האזנה נעימה ותודה רבה לאורן אפרתי על התמלול