אורי ורן נפגשו עם יניב ורועי מחברת Convertro ע״מ לדבר על ארגוני פיתוח שטוחים, או ארגונים שטוחים באופן כללי.
קודם כל קצת היכרות עם קונברטרו ומה הם עושיםרן מכיר את קונברטרו מהעבודה המשותפת על בניית פרופיל לצוות הפיתוח ע״ גורמים, החברה של רן.היסטוריה של צוות הפיתוח ואיך הם גדלו להיות ארגון שטוחמה הוא ארגון שטוח? איך מחלקים משימות? איך עובדים עם קבוצת המוצר או קבוצות אחרות בחברהמה הן דרישות האופי של אנשים המתאימים לארגון זהאלו כלי מסייעים לארגון שטוח לעבוד?מה יקרה כאשר הארגון יגדל?ועוד כהנה וכהנה שאלות...
הקובץ נמצא כאן, האזנה נעימה