אורי ורן מארחים את עמית ומדברים על דפדפנים, קוונטים וחלודה.מוזילה אמנם ידועה לרוב העולם בזכות הדפדפן (אגב זה לא שועל) אבל בעצם אחד הדברים בזכותם היא מוכרת למפתחי ווב זה MDN.איך בעצם מתפרנסת חברה כזו שלא מוכרת את מוצריה? כמה עובדים יש בה?עמית מספר על עבודתו על firebug \Dev tools , מה זה בעצם SERVO, על RUST ועל Quantum .ובנוסף על החבר'ה הטובים -קבוצת למידה של Javascript Israel /כמו כן עדכוני כנס רברסים : כבר יש מודרטורים, תאריך ומיקום ובקרוב אפשר יהיה להתחיל להגיש הצעות להרצאות.הקובץ נמצא כאן, האזנה נעימה ותודה רבה לקטי על התמלול