Ik ga een heel pijnlijk verhaal uit mijn verleden met jullie delen, hoe ik van armoede naar rijkdom ben geëvolueerd zodat jij hetzelfde kan doen. Toen ik samen was met mijn ex, en ja mijn ex was een narcist, heb ik na verloop van tijd letterlijk in armoede geleefd. Hij vernederde mij, bedroog mij, was een pathologische leugenaar, loog over zijn verleden, kon geen job houden, was agressief, gebruikte alcohol en drugs en gedroeg zich ordinair.
Slachtoffers klampen vast aan een idee die zij hebben, een gevoel, die in geen enkel opzicht wederzijds is. Narcisten zijn niet in staat om intieme liefde te voelen. De relatie is enkel gebaseerd om de behoeftes van de narcist te vervullen. Ik heb gekozen om volgens mijn voorwaarden en overtuigingen te leven en niet te leven volgens hetgeen ik heb meegemaakt en te leven van wat anderen van mij verwachten.