Arribem al final d'aquesta trista història. Tal com hem explicat el què, cal que us expliquem allò que envoltava la vida dels que van viure aquest què. Perquè si ens quedem només amb els fets descarnats de manera asèptica ens deixem la part més important que cal extreure’n: que qui actua així deixa cadàvers literals, però sovint també allò que ara s’anomena ‘víctimes col·laterals’, persones que, després de tot, van haver de seguir amb les seues vides. La Xus Llavero i l'Anna Sàez hi reflexionen, en aquest interessant pòdcast.