Avui és el Dia Mundial de l'Emoji i des d'Eresma, a Segòvia, reclamen un emoji del pernil. Óscar Coscarón, tècnic de l'equip de comunicació, ens explica com pensen aconseguir-ho.
Avui és el Dia Mundial de l'Emoji i des d'Eresma, a Segòvia, reclamen un emoji del pernil. Óscar Coscarón, tècnic de l'equip de comunicació, ens explica com pensen aconseguir-ho.