
Sign up to save your podcasts
Or


בסטארטאפ קטן של 4-5 אנשים, לכולם יש תחושת Ownership מאוד מאוד גדולה. אבל איך מייצרים את זה גם בחברה של 15 מפתחים? ושל 150 מפתחים?
אאוטבריין, אחד מהסטארטאפים הותיקים בארץ, כבר עברה הרבה גלגולים. אבל התרבות שלה מאופיינת ב-Ownership מאוד חזק.
אורי להב, המייסד וה-CTO ויונתן ממן ה-VP R&D הגיעו לדבר איתנו על הגלגולים של החברה, איך הערך הזה של Ownership הוטמע עמוק ב-DNA של החברה ואיך אפשר לייצר את התחושה הזו גם בחברות אחרות.
זה אולי אחד הפרקים הכי מעניינים שהקלטנו. אנחנו היינו מרותקים והיינו יכולים לדבר על הנושא עוד שעות. מקווים שתהנו
By מפתחים חסרי תרבות5
1010 ratings
בסטארטאפ קטן של 4-5 אנשים, לכולם יש תחושת Ownership מאוד מאוד גדולה. אבל איך מייצרים את זה גם בחברה של 15 מפתחים? ושל 150 מפתחים?
אאוטבריין, אחד מהסטארטאפים הותיקים בארץ, כבר עברה הרבה גלגולים. אבל התרבות שלה מאופיינת ב-Ownership מאוד חזק.
אורי להב, המייסד וה-CTO ויונתן ממן ה-VP R&D הגיעו לדבר איתנו על הגלגולים של החברה, איך הערך הזה של Ownership הוטמע עמוק ב-DNA של החברה ואיך אפשר לייצר את התחושה הזו גם בחברות אחרות.
זה אולי אחד הפרקים הכי מעניינים שהקלטנו. אנחנו היינו מרותקים והיינו יכולים לדבר על הנושא עוד שעות. מקווים שתהנו

93 Listeners

21 Listeners

155 Listeners

30 Listeners

142 Listeners

168 Listeners

37 Listeners

39 Listeners

82 Listeners

103 Listeners

313 Listeners

96 Listeners

47 Listeners

23 Listeners

11 Listeners