
Sign up to save your podcasts
Or


אז הפעם גל ואבי נפגשים לשיחה אישית, אחד על אחד.
איך עושים 1:1 בצורה נכונה – מהצד של המנהלת? מהצד של המפתחת?
זמן קבוע בשבוע? בהליכה או בישיבה? עושים סטטוס על המשימות או לא?
פרק שהרבה מאזינים חיכו לו – היה מעניין מאוד, לפחות לנו.
By מפתחים חסרי תרבות5
1010 ratings
אז הפעם גל ואבי נפגשים לשיחה אישית, אחד על אחד.
איך עושים 1:1 בצורה נכונה – מהצד של המנהלת? מהצד של המפתחת?
זמן קבוע בשבוע? בהליכה או בישיבה? עושים סטטוס על המשימות או לא?
פרק שהרבה מאזינים חיכו לו – היה מעניין מאוד, לפחות לנו.

93 Listeners

22 Listeners

156 Listeners

30 Listeners

142 Listeners

167 Listeners

37 Listeners

39 Listeners

82 Listeners

104 Listeners

313 Listeners

98 Listeners

47 Listeners

23 Listeners

11 Listeners