Webwinkels maken nog altijd verlies - profiteer ervan
De overheid reageerde wel heel traag op de economische crisis van 2008. Maatregelen kwamen pas toen het herstel al had in gezet. Na 25 jaar maken de meeste webwinkels nog altijd verlies - blijft ook zo. En bedrijven zijn steeds terughoudender met de aanleg van zonnepanelen op het dak door dure verzekeringen.
Webwinkels maken nog altijd verlies - profiteer ervan
De overheid reageerde wel heel traag op de economische crisis van 2008. Maatregelen kwamen pas toen het herstel al had in gezet. Na 25 jaar maken de meeste webwinkels nog altijd verlies - blijft ook zo. En bedrijven zijn steeds terughoudender met de aanleg van zonnepanelen op het dak door dure verzekeringen.