גדי פז זכה בכוס ללא קפה אבל עם הסמל של הפודקסט - והא עושה זאת עם Xamarin.
הפעם פרק מאוד מיוחד! רצינו להקליט פרק לקראת ה 1 באפריל, אבל פיספסנו את המועד, אז הנה פרק לכבוד ה 1 במאי, פועלי העולם התאחדו.
1976 - VI ברבות הימים (1991) VIM
1989 - Bash הבאג shell lock היה בכלל תכונה חיובית של השפה.
1991 - Modems: 14.4k - לפניו היה מודמים שהיו מתקשרים בטלפון לכל מיני שרתים.
1992 - CPUs: 486DX2 66Mhz - למה? כי מורטל קומבט.
1993 - Linux: Slackware למי שמבין. עינב גנד גלילי
1993 - Doom. לזכור ולשמור.
1994 - Modems: 28.8k, 33.6k
1994 - Mosaic Netscape היסטורית הדפדפנים של כל הזמנים
1994 - CPUs: 486DX4 100Mhz
1995 - ג'אווה.
1995 - Windows 95 :)
1995 - מוקה שלימים נקרא JavaScript.
1995 - CPUs: Pentium Pro ("686") 166Mhz
1995 - IE1, IE2, ...
1996 - ActiveX נגד OLE בניסיון לעשות חיים קלים, רק שצריך לממש 6 interfaces.
1996 - VBScript שפה מודרנית שתנצח את JavaScript?
1997: - CPUs: Pentium ("586" MMX) 200Mhz
1997: - CPUs: Pentium II (Pro + MMX) 233Mhz
1997 - DHTML האבא של AJAX שהוא האבא של SPA.
1997: - Modems: 56k. בימים שהיו משתפים קבצים בשרתי FTP.
1998 - Css בסטייל וקצת חן.
1998 - Google! לפניו היינו מחפשים AltaVista.
1999 - CPUs: Pentium III (500Mhz)
Intel_Tick-Tock
2001 - IE6 כבר אי אפשר איתו.
2004 - Mono
2005 - Flash נוצץ ומבריק.
עד לאחרונה ברירת המחדל באתר Youtube היה Flash.
מי שחיסל את הפלאש היה סטיב ג'ובס.
גוגל הוציאו כלי להמרה של Flash אל HTML5.
2006 - AWS
הקובץ נמצא כאן, האזנה נעימה ותודה רבה ליוסי על התמלול