
Sign up to save your podcasts
Or


Arkadaşlar 30 oldum. Daha ne diyim ki. Olan oldu. 30 lan. Baya baya 30. Neyse bu da iyidir güzeldir hojdir. Bakalım neler yaşayacağız? Heyecanlı mıyız? Elbette. Güzelliklerle gelecek mi? Gelecek. Zeki Müren de bizi görecek mi? Tabi. İnandık, çıktık yola. Gidiyoruz uzağa. Hayırlı işler bol güneşler.
By MüzeyyenArkadaşlar 30 oldum. Daha ne diyim ki. Olan oldu. 30 lan. Baya baya 30. Neyse bu da iyidir güzeldir hojdir. Bakalım neler yaşayacağız? Heyecanlı mıyız? Elbette. Güzelliklerle gelecek mi? Gelecek. Zeki Müren de bizi görecek mi? Tabi. İnandık, çıktık yola. Gidiyoruz uzağa. Hayırlı işler bol güneşler.

67 Listeners

80 Listeners

22 Listeners

67 Listeners

53 Listeners

9 Listeners

19 Listeners

10 Listeners

34 Listeners

2 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners