
Sign up to save your podcasts
Or


Het zijn pittige tijden, ook voor de wielerfan. Zo prijs je je gelukkig met het einde van het Zwarte Gat - zo ramt een pandemie je er ongenadig hard weer in. Als een murw geslagen bokser incasseerden we de afgelaste koersen in de afgelopen weken - #BAF een linkse hoek en geen Strade. #BOEM dag Milaan San Remo, #BOEF #BOEF och nee, Gent Wevelgem en de Ronde van Vlaanderen - kan iemand Renaat nog wel even ophalen uit de Konijnenpijp? En #KAPAUW, daar ging ook de Ronde van Italië, en hups, we zijn zomaar drie weken vrij in mei. Waar het stopt, we weten het niet. En erover klagen moesten we maar niet te hárd doen, want een afgelast wielervoorjaar scoort nou niet bepaald hoog op de schaal van alle Corona-miserie. Maar een beetje droef zijn over wat had kúnnen wezen, dat moet toch wel kunnen. Want god, wat waren bijvoorbeeld de mannen van de Sunweb afgelopen week lekker bezig in Parijs Nice. Maxi Schachmann pakte de eindzege, met een beetje hulp van de jury. De mooiste etappe - en de morele eindzege, was voor Je Boy Tiesj. Maar de vraag is nu: wanneer gaan we in 's hemelsnaam weer fietsen?
Deze Rode Lantaarn werd gepresenteerd door Tim de Gier, Willem Dudok en Jonne Seriese. De Rode Lantaarn wordt mede mogelijk gemaakt door Canyon, Scorito, Hetiskoers.nl en Dag en Nacht Media. De titelmuziek is van de Swing Ninja’s. Abonneren op de Rode Lantaarn kan bijvoorbeeld via iTunes – waar je ook - wel doen hoor! - een puike recensie kunt achterlaten.
Reageren op deze podcast?
Je vindt ons op Twitter: @timdegier & @willemdudok & @t0ngarcon
Én we hebben een mailadres: groetjes@derodelantaarnpodcast.nl.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
By Dag en Nacht4.6
1616 ratings
Het zijn pittige tijden, ook voor de wielerfan. Zo prijs je je gelukkig met het einde van het Zwarte Gat - zo ramt een pandemie je er ongenadig hard weer in. Als een murw geslagen bokser incasseerden we de afgelaste koersen in de afgelopen weken - #BAF een linkse hoek en geen Strade. #BOEM dag Milaan San Remo, #BOEF #BOEF och nee, Gent Wevelgem en de Ronde van Vlaanderen - kan iemand Renaat nog wel even ophalen uit de Konijnenpijp? En #KAPAUW, daar ging ook de Ronde van Italië, en hups, we zijn zomaar drie weken vrij in mei. Waar het stopt, we weten het niet. En erover klagen moesten we maar niet te hárd doen, want een afgelast wielervoorjaar scoort nou niet bepaald hoog op de schaal van alle Corona-miserie. Maar een beetje droef zijn over wat had kúnnen wezen, dat moet toch wel kunnen. Want god, wat waren bijvoorbeeld de mannen van de Sunweb afgelopen week lekker bezig in Parijs Nice. Maxi Schachmann pakte de eindzege, met een beetje hulp van de jury. De mooiste etappe - en de morele eindzege, was voor Je Boy Tiesj. Maar de vraag is nu: wanneer gaan we in 's hemelsnaam weer fietsen?
Deze Rode Lantaarn werd gepresenteerd door Tim de Gier, Willem Dudok en Jonne Seriese. De Rode Lantaarn wordt mede mogelijk gemaakt door Canyon, Scorito, Hetiskoers.nl en Dag en Nacht Media. De titelmuziek is van de Swing Ninja’s. Abonneren op de Rode Lantaarn kan bijvoorbeeld via iTunes – waar je ook - wel doen hoor! - een puike recensie kunt achterlaten.
Reageren op deze podcast?
Je vindt ons op Twitter: @timdegier & @willemdudok & @t0ngarcon
Én we hebben een mailadres: groetjes@derodelantaarnpodcast.nl.
See omnystudio.com/listener for privacy information.

10 Listeners

9 Listeners

124 Listeners

18 Listeners

2 Listeners

4 Listeners

68 Listeners

69 Listeners

28 Listeners

75 Listeners

11 Listeners

10 Listeners

2 Listeners

10 Listeners

278 Listeners

18 Listeners

14 Listeners

0 Listeners

1 Listeners

1 Listeners

60 Listeners

8 Listeners

0 Listeners

1 Listeners

2 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

0 Listeners

46 Listeners