Quina és la revolució més gran que has fet en la teua vida? Pregunta per a Ximo. Ell creu que estar un any seguit a casa. ‘Mono’ d’aeroports i això fa que apareguen els assistents de vols i les anècdotes de viatges amb avions. Investiguen sobre models d’avions mentre Joan conta els seus viatges als 70 i com ha canviat el tracte de les companyies.
Ens adonem que hem d’explicar-ho tot i no volem. Preferim que la gent ens jutge sense conèixer-nos. Encetem història de l’antic testament arran de l’onanisme i això ens fa parlar de les herències.
El toc de queda on ha quedat i quin és el origen de l’expressió. Del ‘covreu feu’ al ‘curfew’ i al seny de lladre.
Prometen a meitat programa que parlaran del cafè tal i com havien promès en programes anteriors, però es dediquen a parlar de com eixirem de la pandèmia.
Ximo proposa prohibir tot l’esport començant pel windsurf i d’allà ens conten 2 anècdotes i l’odissea que va suposar intentar fer-ne. El futbol fora i les olimpíades també, però salvem la pilota valenciana i a més recomanem que la gent vaja al trinquet.
Es pregunten si han estat en un lloc somiat i Ximo conta la seua aventura a Veneçuela al Salto del Ángel i Joan la seua a Guatemala i la visita a les piràmides de Tikal. Enceten la secció de viatges. I resulta que Ximo ha viatjat en primera.
Els viatges els porta a discutir sobre la democratització dels viatges i a la vegada com la gent vol estar a soles en llocs on van tots. NO pot ser.
Una cosa porta a l’altra i parlen del FOMO, les sigles en anglès que defineixen la por a perdre’s alguna cosa davant l’allau de possibilitats que tenim. Ximo sent que la introspecció l’atrapa i Joan li obre consulta psicològica i això els porta a parlar de saber dir no i l’experiment de Milgram sobre l’obediència a l’autoritat encara que això entre en conflicte amb la seua consciència.
La recomanació és Master of None perquè la tercera temporada no té res a veure amb les altres 2. I mentrestant es pregunten si per a crear necessitem parar i patir.
.Al final parlen un poc del cafè i del viatge a Nàpols de Ximo per a fer un documental i una obra de teatre.
I acaben enviant a fer la mà als que fan mal el cafè, però abans Joan conta una història que no sabem si es o no verdadera.