
Sign up to save your podcasts
Or


I denne episoden møter jeg Anne, som har valgt å bli mor alene. Hvordan kan det oppleves å være singel og gå inn i fertilitetsbehandling med donor for å få sitt ønskebarn ? Det får du vite i denne episoden med terapeut Tone Bråten og Anne Lie- Hetland.
Husk også at du kan besøke www.fertilitetshjelpen.no
By Tone Bråten og Jon HauskenI denne episoden møter jeg Anne, som har valgt å bli mor alene. Hvordan kan det oppleves å være singel og gå inn i fertilitetsbehandling med donor for å få sitt ønskebarn ? Det får du vite i denne episoden med terapeut Tone Bråten og Anne Lie- Hetland.
Husk også at du kan besøke www.fertilitetshjelpen.no

17 Listeners

101 Listeners

2 Listeners

25 Listeners

17 Listeners

7 Listeners

54 Listeners

6 Listeners

1 Listeners

2 Listeners

1 Listeners

1 Listeners

3 Listeners

5 Listeners