
Sign up to save your podcasts
Or


Hvordan er det å bli pasient på et sykehus du selv har jobbet på? Når Tonje fikk livmorhalskreft ble hun behandlet på Radiumhospitalet, der hun hadde jobbet på Sykehusapoteket i mange år. Her forteller hun hvordan det var å møte tidligere kollegaer, nå som i pasient. Tonje har alltid vært opptatt av kosthold og ernæring, spesielt hos de som får behandling for kreft, og i dag jobber hun med medisinsk ernæring. Derfor snakker vi også om hvordan man kan bruke ernæringsdrikker og hva man bør spise under og etter en kreftbehandling. Her får dere møte en særdeles engasjert dame som brenner for tema ernæring og kreft.
By Lotta VådeHvordan er det å bli pasient på et sykehus du selv har jobbet på? Når Tonje fikk livmorhalskreft ble hun behandlet på Radiumhospitalet, der hun hadde jobbet på Sykehusapoteket i mange år. Her forteller hun hvordan det var å møte tidligere kollegaer, nå som i pasient. Tonje har alltid vært opptatt av kosthold og ernæring, spesielt hos de som får behandling for kreft, og i dag jobber hun med medisinsk ernæring. Derfor snakker vi også om hvordan man kan bruke ernæringsdrikker og hva man bør spise under og etter en kreftbehandling. Her får dere møte en særdeles engasjert dame som brenner for tema ernæring og kreft.

17 Listeners

23 Listeners

38 Listeners

77 Listeners

7 Listeners

7 Listeners

8 Listeners

54 Listeners

8 Listeners

10 Listeners

6 Listeners

1 Listeners

1 Listeners

1 Listeners

1 Listeners